Bahasa Lain  

 

Hot Topics

|
  |  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  • image

    Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2015

    Tarikh Kemaskini: Wed, 27 Sep 2017

    Image1 Image

      2017 | 2016 | 2015 |

     

    Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2015 Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

     

    BIL  Piagam Pelanggan/Objektif Kualiti Sasaran/Tempoh Pencapaian Tahunan Disember (%) 2015)
    1. Pendaftaran Urusniaga dan Bukan Urusniaga bagi HakMilik Tanah Berkomputer 1 hingga 30 hari bekerja 100%
    2. Kutipan Cukai Tanah 100% 100%
    3. Permohonan Pembangunan Tanah melalui OSC 50 hari 100%
    4. Menyelesaikan Aduan berkaitan PPTG WP 15 hari bekerja 97%